Kierownik administracyjno-gospodarczy
1. Wymagania niezbędne:
a) spełnienie wymagań określonych dla kierowniczych stanowisk urzędniczych w art. 6 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 z późn. zm.)
b) 5 lat stażu pracy;
c) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów prawa właściwych do realizacji zadań na stanowisku pracy, w tym:
- Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2019 r., poz. 1507 z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych ze szczególnym uwzględnieniem przepisów mających zastosowanie w pracy w DPS;
- Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.)
- Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 869 z późn. zm.)
- Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz.U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.)
- Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.)
- Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 z późn. zm.);
b) biegła znajomość obsługi komputera, programów biurowych Pakiet MS Office, swobodne poruszanie się w sieci Internet;
c) znajomość zasad gospodarowania środkami trwałymi;
d) znajomość zasad prowadzenia archiwum zakładowego i instrukcji kancelaryjnej;
e) znajomość gospodarki drukami ścisłego zarachowania;
f) umiejętność organizowania pracy i kierowania zespołem;
g) doświadczenie w pracy w jednostce organizacyjnej pomocy społecznej lub innej jednostce administracji publicznej;
h) umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i koordynowania działań;
i) umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej;
j) umiejętność prowadzenia negocjacji i mediacji z kontrahentami Domu;
k) poczucie odpowiedzialności za efekty i skutki wykonywanej pracy;
l) komunikatywność;
ł) rzetelność, sumienność, dokładność;
m) kreatywność i umiejętność wdrażania innowacyjnych rozwiązań związanych z funkcjonowaniem jednostki;
n) wysoki poziom kultury osobistej.
3. Zakres obowiązków:
a) organizowanie i nadzorowanie pracy podległego personelu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Domu;
b) współdziałanie z pracownikami innych komórek organizacyjnych w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań jednostki;
c) nadzór nad stanem technicznym budynku i instalacji, środków transportu, urządzeń, maszyn i sprzętu stanowiącego wyposażenie Domu oraz ich bieżące utrzymanie w sprawności technicznej i użytkowej;
d) przygotowanie dokumentacji oraz przeprowadzanie postępowań zgodnie z Ustawą prawo zamówień publicznych;
e) sporządzanie umów z wykonawcami i dostawcami;
f) nadzór i kontrola nad realizacją umów zawartych w drodze zamówień publicznych oraz zakupów dokonywanych w trybie poza ustawą Prawo zamówień publicznych;
g) planowanie remontów, konserwacji urządzeń DPS;
h) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań;
i) nadzór nad właściwą gospodarką inwentarzem oraz prawidłowym prowadzeniem ewidencji inwentarza;
j) przygotowywanie i prowadzenie pełnej dokumentacji zadań związanych z realizacją inwestycji i zakupów inwestycyjnych; sporządzanie wniosków inwestycyjnych;
k) realizowanie zarządzeń sanitarno-epidemiologicznych;
l) realizowanie działań umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie jednostki zgodnie z wymaganymi przepisami;
6. Wymagane dokumenty:
a) podpisany własnoręcznie życiorys zawodowy z adresem do korespondencji;
b) podpisany własnoręcznie list motywacyjny;
c) podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
d) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
f) oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 z późn. zm.), na potrzeby związane z ogłoszonym naborem;
g) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
h) oświadczenie kandydata o niekaralności dot. skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności);
Uwaga! Kandydaci, którzy nie złożą kompletu wymaganych dokumentów, nie zostaną dopuszczeni do kolejnego etapu naboru.
8. Ilość etatów:
1 etat.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów w portierni DPS w Matczynie, Matczyn 4, 24-200 Bełżyce, w terminie do dnia 17.02.2020 r.
Koperta musi zawierać adnotację: ”Nabór na wolne stanowisko pracy: Kierownik Administracyjno-Gospodarczy”.
O terminie decyduje data wpływu do sekretariatu DPS. Aplikacje, które wpłyną po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
9. Nabór składa się z następujących etapów:
- etap I - wstępna ocena dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym;
- etap II - analiza złożonych dokumentów;
- etap III - dwuetapowa rozmowa kwalifikacyjna;
O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na podany adres e-mail lub telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 z późn. zm.), zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publiczne DPS Matczyn oraz na tablicy informacyjnej DPS Matczyn.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wymienieni w protokole naboru, mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych w Kadrach DPS w Matczynie w ciągu jednego miesiąca od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru.
Dodano do BIP dnia 05-02-2020 12:18:35